عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



بررسی انواع محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی از قبیل انواع کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی ریلی ، کباب پز تابشی چند منظوره سالاماندر ، کباب پز تابشی خانگی ، سیخ شوی هگزاگونال ، سرخ کن دو سبده ، فر پیتزا ریلی ، فر کته پز ریلی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کباب – طرز تهیه کباب – کباب پز تابشی – مقالات رستوران داری و آدرس kababpaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 197
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 211
:: بازدید ماه : 213
:: بازدید سال : 8468
:: بازدید کلی : 11147

RSS

Powered By
loxblog.Com

بررسی انواع محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی از قبیل انواع کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی ریلی ، کباب پز تابشی چند منظوره سالاماندر ، کباب پز تابشی خ

آموزش روش های خانه تکانی سریع با خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک
شنبه 21 اسفند 1400 ساعت 12:51 | بازدید : 185 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

 

سوپر مارکت آنلاین اراک به شما این امکان را میدهد که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین شوینده اقدام کنید. در این صورت در هنگام خانه تکانی دم عید نیازی نیست زمان خود را صرف خرید این اقلام از بازار نمایید. با این کار می توانید یک خانه تکانی سریع را انجام داده برای عید آماده شوید.

آموزش روش های خانه تکانی سریع با خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

باز هم ماه آخر سال شده و باز هم بحث خانه تکانی دم عید! ماه آخر سال و باز هم بحث داغ خانه تکانی آغاز شد. خانه تکانی شب عید از آن دست کارهایی است که تمام خانه ها انجام می دهند. فرقی نمی کند که از ابتدای سال خانه خود را تمیز نگه داشته اید و یا خانه را سالی یک بار تمیز می کنید! همه خانه ها برای عید باید ترکانده شود!

این روزها اکثر افراد به خاطر مشغله کاری زمان کمتری در خانه هستند. دم عید نیز این مشغله ها چند برابر می شود برای همین زمان کمتری برای خانه تکانی عید باقی مانده است. خانم های کارمند به خوبی این موضوع را درک می کنند که خانه تکانی دم عید چه فرآیند سخت و زمان بری است.
خانه تکانی سریع در این بین نیاز به نکاتی دارد که همه افراد از ان اگاه نیستنند یکی از این نکات صرفه جوی در زمان است. شما باید زمان کمتری را در بیرون از خانه سپری کنید. به عنوان مثال برای خرید اقلام خوراکی و شوینده می توانید به راحتی از خدمات سوپر مارکت آنلاین اراک استفاده کنید. همچنین می توانید از روش های جذاب و جالب برای خانه تکانی سریع به عنوان روش های خانه تکانی سریع استفاده کنید.


روش های خانه تکانی سریع

روش
اولین کار این است که یک برنامه کامل داشته باشید.

برنامه کامل به شما اعلام می کند که چه بخش هایی نیاز به تمیز کاری داشته و چه بخش هایی را می توان بیرون از خانه انجام دهید. به عنوان مثال نیازی نیست زمان زیادی را صرف شستن پرده و فرش نمایید حتی امروزه مبل ها را می توان به شرکت هایی سپرد که در خانه شست و شوی آن را انجام می دهند.

ابتدا از بخش های بالایی شروع کنید.

در ابتدای خانه تکانی انرژی مافی دارید پس بهتر است که از بخش های بالایی شروع کنید؛ مثلا از بالای اتاق شروع کنید، مانند گردگیری پنکه سقفی و به سمت پایین بروید تا کارهای اضافی را از بین ببرید. به همین ترتیب، کل اتاق، بالای کمد ها، بالای کابینت، بالای پنجره ها و غیره را گردگیری کنید.


خرید مواد شوینده و ابزار های مناسب

یکی از بخشهای مهم در روش های خانه تکانی سریع این سات که شما ابزار لازم و کافی را داشته باشید. شما باید مواد شوینده خود را تهیه کنید. دستمال های خود را دم دست داشته باشید. برای خرید مواد شوینده نیازی نیست به سراغ فروشگاه های مختلف بروید. می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید آنلاین از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت اقدام نمایید.

تمیز
تمیز کردن هود

بیشترین چربی در خانه در داخل هود آشپزخانه است. چربی بیشتر روی هود می نشیند و برای شستن هود احتیاج به آب گرم و مایع ظرفشویی که قدرت پاک کنندگی قوی داشته باشد دارید. شما می توانید به راحتی از بین شوینده های یک هدر با مو مارک مشاهده می کنید، شوینده مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. قسمت بیرونی و خارجی آن را با دستمالی که مرطوب شده و از پاک کننده چند منظوره استفاده کنید.

تمیز کردن اجاق گاز

برای نظافت گاز می توانید قسمت پایه های چدنی را بلند کنید و با آب و مایع ظرفشویی بشویید. به هیچ عنوان این پایه های چدنی را با شوینده های قوی نشورید چرا که به مرور زمان از بین می روند و خراب می شوند. نکته قابل توجه این است که شما نمی توانید دیگر مشابه این پایه های چدنی را پیدا کنید! پس حسابی مراقب باشید.

تمیز

اگر مشاهده کردید که این پایه ها چربی زیادی گرفته، از گاز پاک کن استفاده کنید. راهکار آن به این صورت است روی قسمت گاز بپاشید و کمی زمان بدهید و بعد از ۱۵ دقیقه با دستمال مرطوب پاک و تمیز کنید.

تمیز کردن یخچال

در ابتدا باید مطمئن باشید کلمه یخچال به برق نیست. بهتر است که با آب و شلنگ یخچال را تمیز نکنید! امروزه یخچال ها فوق العاده گران هستند و هیچ کس دوست ندارد دم عید یکی از وسایلش خراب شود! در مرحله بعد تمام یخچال را خالی از محتویات آن کنید و چیزهایی را که دور ریختنی است را کنار بگذارید.

تمیز

قفسه و وسایل یخچال را با مایع ظرفشویی بشویید. سپس خشک کرده و مجدد در جای خود قرار دهید. قسمت بیرونی آن را هم به همین صورت شسته و با دستمال مرطوب خشک کنید. همه قفسه ها را داخل یخچال قرار دهید و بعد از مدتی که هوا خورد آن را به برق بزنید.

تمیز کردن پنجره ها وشیشه ها

برای تمیز کردن شیشه ها ابتدا با یک دستمال خشک خاک آن را بگیرید. بعد سرکه سفید و آب و آب لیمو را مخلوط کنید و داخل اسپری بریزید و روی شیشه ها اسپری کنید. می توانید برای تمیزی بیشتر از شیشه شور و روزنامه هم استفاده کنید.

تمیز کردن کابینت ها

اگر کابینت شما فلزی است با مایع ظرفشویی اسکاج داخل آن را به خوبی تمیز کنید. اگر کابینت شما ام دی اف است در فروشگاه بانو مارکت اسپری کابینت چوبی موجود است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید و استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک اقدام نمایید.

تمیز کردن کاشی های آشپزخانه

قسمت کاشی کاری شده دیواره های آشپزخانه را اسکاج بکشید. اگر خواستید درز کاشیهای آشپزخانه تمیز و برق بیفتد می توانید از جوش شیرین و آب خمیری درست کنید و روی درزها بزنید بعد ۲۰ دقیقه دستمال مرطوب بکشید تا برق بیفتد.

تمیز

فرآیند تمیز کردن لوسترها و لامپ ها

برای این کار یک دستمال نخی و بدون پرز را انتخاب کنید. با کمک یک چهار پایه بالا رفته و با مراقبت، دستمال را به کمی سرکه و یا شیشه شور مناسب آغشته کنید و روی لامپها بکشید. دقت کنید قبل از تمیز کردن کنتور برق را خاموش کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید. همچنین در هنگام کار روی چهار پایه دقت کنید تا خدایی نکرده زمین نخورید!

فرآیند شستن سرویس بهداشتی و حمام

برای تمیز کردن وان و دستشویی و کتفها می توانید از آب و پودر لباسشویی پرسیل استفاده کنید. برای تمیز کردن دستشویی؛ وان می توانید جوش شیرین و لیمو ترش را مخلوط کنید. همچنین می توانید از جرم گیر استفاده کنید.

فرآیند

در صورتی که از شوینده های قوی استفاده می کنید سعی کنید آنها را استشمام کنید تا به ریه های شما آسیبی نرسد. شما می توانید برای خرید جرم گیر و شوینده های قوی از اپلیکیشن بامو مارکت استفاده کنید.

فرآیند تمیز کردن شوفاژها

ابتدا روی سطح شوفاژ ها را با سشوار یا دستمال خشک تمیز کنید تا گردو غبار از آن زدوده شود. البته حتما باید شوفاژ ها خاموش و خنک باشد بعد با پودر ماشین و دستمال به آرامی دودها را پاک کنید. زیادی از حد وسواس به خرج ندهید، ممکن است به رادیاتورها آسیب برسد.

فرآیند


مهمترین نکته در خصوص تمیز کردن خانه و خانه تکانی سریع استفاده بهینه از وقت است. پس بهتر است به جای اینکه زمان خود را در خیابان ها و مغازه ها برای خرید مواد بهداشتی و شوینده هدر ندهید، به راحتی با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت نسبت به خرید آنلاین این اقلام اقدام کنید. به این نکته توجه داشته باشید که خردی از سوپر مارکت آنلاین اراک علاوه بر صرفه جویی در وقت شما باهاش کاهش هزینه های شما نیز می شود. همچنینی میت واتنید از تخفیفات ویژه نیز استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: خانه تکانی دم عید , روش های خانه تکانی , خانه تکانی سریع خرید آنلاین شوینده , سوپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک - 7 دلیل برای خرید اینترنتی
شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 1:59 | بازدید : 187 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک - 7 دلیل برای خرید اینترنتی

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک شاید تا همین چند ماه پیش به راحتی امکان پذیر نبود. شاید اگر تا چند وقت پیش صحبت از خرید مایحتاج روزانه از طریق سوپرمارکت اینترنتی می‌شد کمتر کسی این شوخی خنده‌دار را باور می‌کرد با وجود این همه مغازه چه کسی حوصله خرید آنلاین را دارد؟ اصلاً برای چه باید آنلاین خرید کرد؟

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک - 7 دلیل برای خرید اینترنتی


در سال های اخیر خرید از سوپر مارکت آنلاین در شهر های مختلف به امری عادی تبدیل شده بود با این حال خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک همچنان به سختی امکان پذیر بود و همه افراد به دنبال خرید آنلاین نبودند! حتی سایت های بزرگی مانند دیجی کالا هم بخش سوپر مارکت خود را خیلی فعال و درآمد زا تصور می کردند. بعد ها فروشگاه های دیگر مانند افق کوروش و غیره هم به گروه دارندگان سوپرمارکت آنلاین پیوستند.

اما چه چیزی باعث تغییر نظر مردم شد و چرا خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک اینقدر پر طرف دار شد؟ در این مقاله می خواهیم دلایل این امر را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید ...

7 دلیل برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

7


1 - صرفه جویی در وقت

شاید اصلی ترین دلیل اینکه مردم از خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک خرید می کنند صرفه جویی در زمان باشد. به خوبی می دانید که وضعیت اقتصادی این روزهای مردم مطلوب نیست و کمتر خانواده ای پیدا می شود که سراغ شغل دوم نرفته باشد. در چنین شرایطی زمان برای سرپرستان خانواده به آرامی مهم تبدیل شده است ن برخی از آنها حتی وقتی برای خرید های اضافه ندارند. در چنین شرایطی مسلماً خرید از یک سوپرمارکت اینترنتی زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و می توانید به سایر کارهای خود برسید.


2- صرفه جویی در هزینه


فروشگاه های بزرگ محصولات خود را در حجم بالا عرضه می کنند و همان طور که می دانید این موضوع سبب کاهش قیمت نهایی و امکان ارائه تخفیف بیشتر می شود و این به سود مصرف کننده نهایی است. ممکن است قیمت محصولی را که در یک سوپرمارکت اینترنتی خرید می کنید از قیمت آن در بازار به مراتب کمتر باشد. همین باعث شده است که تمایل شهروندان اراکی برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک بیشتر شود.


3 - تنوع محصولات


یکی دیگر از مواردی که موجب محبوبی سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت شده تنوع محصولاتی است که در این سوپرمارکت آنلاین وجود دارد. اگر شما به یک فروشگاه سنتی مراجعه کنید حتی اگر این فروشگاه یک هایپرمارکت بزرگ باشد نهایتاً چند برند از یک کالا را ارائه خواهد کرد ولی در سوپرمارکت اینترنتی بامو مارکت تقریباً همه برندهای نام آشنا را خواهید دید و از هر کدام که مایل بودید قادر به خرید هستید. همین امر باعث شده است که افراد تمایل بیشتری نسبت به خرید از سوپرمارکت آنلاین اراک داشته باشند.


4- خرید لذت بخش

خرید


خرید از یک فروشگاه اینترنتی فارغ از اینکه چه محصولاتی ارائه می کند بسیار لذت بخش است. شاید در نگاه اول بگویید وقتی حضور فیزیکی نداریم چطور ممکن است لذت بخش باشد؟ حقیقت ماجرا در جست و جو بین برند ها و دسته بندی های مختلف است. شما نمی توان به راحتی روی مبل خود نشسته و در بین ده ها محصول، کالای مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از همه مهمتر اگر محصول جدیدی را بخواهید بخرید یا از برندی انتخاب کنید که قبلاً از آن استفاده کرده اید می توانید به راحتی نظر مشتریان را مطالعه کرده و با کیفیت محصول به خوبی آشنا شوید. همین امر باعث شده است که خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به شدت مورد توجه خانواده ها قرار بگیرد.


5- کیفیت و تازگی محصولات


فروشگاه های سنتی به دلیل آنکه حجم فروش بالایی ندارند همیشه محصولاتی دارند که آن تازگی و کیفیت اولیه را نداشته و ممکن است یکی دو روزی در یخچال یا در گوشه فروشگاه نگهداری شده است؛ اما این امر در فروشگاه اینترنتی بامو مارکت امکان پذیر نیست و به دلیل حجم بالای فروش و خرید از سوپرمارکت آنلاین اراک، همراه اجناس تازه و با کیفیت برای مشتری ارسال میشود. در واقع هدف اصلی مجموعه بامو مارکت جلب رضایت مشتری از خرید آنلاین است و این امر با ارائه محصول با کیفیت و تازه امکان پذیر است.


6- فرار از ترافیک


یکی از معضلاتی که در بخش های مختلف شهر اراک وجود دارد ترافیک های عجیب و غریب است. اگر بخواهید به مرکز شهر بروید که عملاً زمان چند ساعته را از دست داده اید تازه مشکل جای پارک و شلوغی و غیره را هم اضافه کنید. در نتیجه شما می توانید حتی بدون حضور فیزیکی در فروشگاه آنلاین بامو مارکت خرید کنید. خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به راحتی و تنها با چند کلیک امکان پذیر است و پیک این مجموعه محصولات خریداری شده شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رساند.
 

7 - کرونا، کرونا، کرونا

کرونا،

وقتی سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت شروع به کار کرد تازه کرونا شیوع پیدا کرده بود و تصور میشد که بعد از چند ماه کرونا از بین می رود اما حالا با گذشت دو سال همچنان کرونا وجود دارد و هر چند ماه یک سویه ای جدید پیدا می شود که زندگی ما را تحت شعاع قرار می دهد. برای اینکه سلامت خانواده و خودمان را تأمین کنیم بهترین راه خرید از سوپرمارکت آنلاین اراک است؛ و یک خرید سالم و بدون دغدغه کرونا!
 

کلام آخر


امروزه فروشگاه های اینترنتی بامو مارکت به خوی برای مردم شهر اراک شناخته شده است. شما می توانید به راحتی با یک جست و جویی ساده به راحتی به این فروشگاه دسترسی داشته باشید و از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن بامو مارکت به راحتی خرید اینترنت خود را انجام دهید.
خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است و شما می توانید در هر نقطه از شهر اراک به راحتی خرید خود را انجام دهید. با این کار در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنید . همچنین در این روزگار عجیب کرونا هم از مشکلات و عواقب این بیماری در امان خواهید بود.


منبع : سوپر مارکت انلاین اراک - بامو مارکت



:: برچسب‌ها: سوپرمارکت انلاین اراک , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , سوپر مارکت 24 ساعته اراک , هایپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عسل و سرماخوردگی - خرید عسل آنلاین در سوپر مارکت آنلاین اراک
یک شنبه 19 دی 1400 ساعت 1:15 | بازدید : 200 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

بهبود سرماخوردگی با عسل در چند سال اخیر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است .. تحقیقات مختلف و طب سنتی نشان می دهند که عسل می تواند در کاهش علائم سرفه های ناشی از عفونت های دستگاه تنفسی که بر اثر سرماخوردگی اتفاق می افتد، موثر باشد. در برخی از تحقیقات نیز گفته شده است که مصرف عسل می تواند یک تا دو روز مدت سرماخوردگی را کاهش دهد.

عسل و سرماخوردگی - خرید عسل آنلاین در سوپر مارکت آنلاین اراک


استفاده از عسل برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

سرماخوردگی یک بیماری ویروسی است که بر مجاری تنفسی از جمله بینی، گلو، ریه و لوله های برونشیت شما تاثیر می گذارد. علائم سرماخوردگی به صورت ناگهانی بروز می کنند و برخی از آن ها عبارتند از: سرفه، گلودرد، درد عضلات، خستگی و سردرد . عسل یک درمان خانگی است که معمولاً برای مبتلایان به سرماخوردگی ارائه می شود.

برای بهبود سرماخوردگی با عسل شما باید از معجون های عسل استفاده کنید. ساخت این معجون ها به راحتی امکان پذیر است و از مواد طبیعی داخل خانه استفاده شده است . نکته قابل توجه این است که شما می توانید در صورتی که این مواد را در داخل خانه ندارید به راحتی و به صورت آنلاین از سوپر مارکت آنلاین اراک، بامو مارکت خریداری کرده و آن را درب خانه خود تحویل بگیرید .

معجون

معجون های خانگی عسل برای درمان و بهبود سرما خوردگی :

از عسل تنها استفاده کنید

عسل را داخل لیوانی پر از آب گرم و یا چای گیاهی بریزید این به تنهایی برای از بین بردن درد کفایت می کند. در روز چند بار این عمل را تکرار کنید و با هر جرعه از درد رها شوید.

عسل با شیر

شیر به تنهایی تسکین دهنده و دارای خواص مرطوب کننده است و وقتی با عسل ترکیب شود، به سرعت به بهبود و درمان کمک می کند. شیر گرم و دو قاشق عسل را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بنوشید تا در هنگام خواب گلو درد را تسکین دهد. فقط عسل را در شیر داغ نریزید، چون همه مواد مغذی آن از بین می رود.

عسل با چای ادویه دار

چند عدد چوب دارچین، زنجبیل، گل میخک و هل را داخل آب جوش بریزید. سپس یک قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه کنید و فلفل سیاه را نیز به آن اضافه کنید. این معجون را می توانید مثل چای بنوشید و بعد از صاف کردن معجون آن را در گلو قرقره کنید. نیازی نیست این دمنوش را میل کنید و فقط کافی است آن را قرقره کنید.

عسل

عسل با زردچوبه و لیمو

زردچوبه یک ضد باکتری قوی است که باکتری ها را از بین می برد و درد را تسکین می دهد. در حالی که لیمو یک استروژن است که بافت التهابی را کم می کند. پودر زردچوبه با عسل را ترکیب کنید تا شکل خمیر بگیرد. مصرف این ترکیب چندین بار در روز موجب تسکین گلو درد می شود.

عسل، لیمو و زنجبیل

یکی دیگر از راه های استفاده از عسل ترکیب آن با لیمو و زنجبیل است. اسید سیتریک موجود در لیمو به درمان گلو درد کمک می کند. زنجبیل باعث دفع می شود و مخاط را از گلو خارج می کند و در نتیجه گلو تمیز می شود. عسل طعم این معجون را شیرین می کند و به از بین بردن باکتری ها کمک می کند. چند قطره لیمو و قطعات زنجبیل را داخل یک فنجان آب گرم بریزید و سپس یک قاشق غذا خوری عسل به آن اضافه کنید کمی نمک را نیز داخل آن بریزید. مایع را بعد از چند دقیقه بگذارید تا آماده مصرف شود. در روز دوبار از آن استفاده کنید تا نتیجه لازم را ببینید.

عسل،

زردچوبه با عسل

همه مردم از خواص زردچوبه با خبرند. زردچوبه خواص ضد عفونی کننده طبیعی دارد و همچنین یک ضد باکتری قوی است که برای درمان عفونت ها برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. زردچوبه دردهای داخلی را کاهش می دهد. برای گلو درد، ترکیب عسل و زردچوبه بسیار موثر است. برای مصرف یک قاشق غذا خوری زردچوبه به 3-4 فنجان آب نیاز دارید. این مخلوط را روی شعله کم بگذارید لیمو و عسل را به مقدار دلخواه داخل آن بریزید، سپس آن را از روی اجاق بردارید و بگذارید تا سرد شود. هنگامی که سرد شد آن را بنوشید. این معجون باکتری ها را از بین می برد و و در زمان گلو درد احساس بهتری خواهید داشت.

سوپر

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

شما می توانید به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت از بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک خرید کنید. مجموعه بامو مارکت با ارائه سایت فروشگاهی و اپلیکیشن خرید سعی دارد تا رفاه حال شما همشهریان عزیز را فراهم کنید. شما می توانید به راحتی و با نصب اپلیکیشن بامو مارکت و یا مراجعه به سایت این مجموعه نسبت به خرید هر یک از اقلام معرفی شده بالا اقدام نمایید. خرید عسل مرغوب، لبنیات تازه ، ادویه تازه و مرغوب و دیگر اقلام مورد نیاز شما به صورت انلاین به راحتی امکان پذیر است .

منبع : سوپر مارکت آنلاین اراک - بامو مارکت


سؤالات متداول


بامو مارکت چیست؟

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته شده و در شهر اراک فعالیت دارد. در حال حاضر این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت در دسترس است و شما میتوانید نسبت به خرید مواد غذایی از این سوپر مارکت اینترنتی اراک اقدام نمایید.


بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک کدام است؟

برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت که به عنوان بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک نیز شناخته می شود، تنها نیاز است که به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورتی که از اپلیکیشن و سایت این مجموعه استفاده کنید می توانید از تخفیف ها و جشنواره های شگفت انگیز مناسبی استفاده کنید.


آیا خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک مطمئن است؟

بله شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و به راحتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. برای آشنایی با خرید مواد غذایی به صورت آنلاین بهتر است مقاله آیا خرید اینترنتی از سوپر مارکت آنلاین اراک مقرون به صرفه است؟ را مطالعه نمایید.


بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک( بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک) شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.



:: برچسب‌ها: سوپرمارکت انلاین اراک , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , سوپر مارکت 24 ساعته اراک , هایپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مزایای خرید از هایپر مارکت آنلاین اراک، بامو مارکت فروشگاه اینترنتی اراک
جمعه 12 آذر 1400 ساعت 16:9 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

سوپر مارکت آنلاین اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین اراک شناخته می شود. استقبال مردم از این فروشگاه اینترنتی اراک باعث شده که مالکان این سایت اقدام به طراحی اپلیکیشن اختصاصی نمایند، تا بتوانند تجربه یک خرید لذت بخش و اسان را برای همشهریان خود به عمل بیاورند.

مزایای خرید از هایپر مارکت آنلاین اراک، بامو مارکت فروشگاه اینترنتی اراک


خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک

خرید اینترنتی از یک هایپر مارکت آنلاین علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود، می تواند مزایای بسیار دیگری نیز برایتان داشته باشد. خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک در شرایط کنونی انتخاب بسیار مناسب تری نسبت به خرید حضوری است.
سوپر مارکت آنلاین اراک در واقع یک سایت فروشگاه مواد غذایی است که به افراد اجازه خرید اینترنتی انواع کالای سوپر مارکتی را می دهد. خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اراک به این صورت است که ابتدا کاربر از طریق اپلیکیشن و یا از طریق ورود به سایت اقدام به انتخاب کالاهای مورد نیاز خود می کند. پس از تکمیل سفارشات، کاربر نحوه پرداخت خود را یا به صورت آنلاین و با کارت های بانکی و یا پرداخت حضوری درب منزل به پیک ارسالی انتخاب می کند. پس از تکمیل فرآیند خرید، سفارشات در مدت زمان کوتاهی به دست کاربر خواهد رسید.

چرا

چرا باید از فروشگاه آنلاین اراک خرید کنیم؟

با وجود شرایط کنونی جامعه و حضور ویروس مزاحم کرونا در سراسر جهان، اهمیت انجام خرید ها به صورت اینترنتی و آنلاین دو چندان شده است. خرید از فروشگاه آنلاین اراک هم از این قاعده مستثنی نیست و بهتر است برای امنیت و سلامت جان خود، نزدیکان خود و دیگر افراد جامعه تمام خرید های روزمره خود را به صورت اینترنتی و از سوپر مارکت آنلاین اراک انجام دهید. با این حال ویروس کرونا تنها دلیل استفاده از فروشگاه آنلاین اراک نیست.

استفاده از این هایپر مارکت آنلاین مزایای زیادی برای شما دارد:

  • با خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک تا حد بسیار زیادی در زمان صرفه جویی می شود، همچنین از آلودگی و ترافیک داخل شهری در امان خواهید ماند.
  • در فروشگاه آنلاین اراک می توانید تا ساعت ها به بررسی محصولات بپردازید و با آگاهی کامل انتخاب کنید. هیچ محدودیتی برای حضور شما در سایت و اپلیکیشن این فروشگاه وجود ندارد.
  • در سوپر مارکت آنلاین اراک هیچ محدودیتی برای تعداد مشتریان وجود ندارد. در نتیجه می توانید با آرامش کامل سبد خرید خود را تکمیل کنید.
  • با خرید اینترنتی محصولات مختلف از سوپر مارکت اینترنتی اراک می توانید از تخفیفات ویژه ای که در هایپر مارکت اراک در نظر می گیرند، بهره مند شوید.
  • شما میتوانید به راحتی در خانه و یا محل کار خرید اینترنتی خود را انجام داده و کالا ها را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.
  • با استفاده از اپلیکیشن و سایت سوپر مارکت اینترنتی اراک شما حق انتخاب کالا های بیشتری را خواهید داشت.
  • یکی از نکات مهم وجود قیمت، تخفیف های شفاف و استفاده از کوپن های تخفیفی در سوپر مارکت آنلاین اراک است که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

 

چه زمان هایی میتوانیم از هایپر مارکت آنلاین استفاده کنید؟

هایپر مارکت آنلاین اراک محدودیت زمانی ندارد. هر زمان از شبانه روز که خرید کنید خرید شما ثبت شده و برای شما ارسال می شود. هایپر مارکت آنلاین اراک محدودیت زمانی یا مکانی ندارد و شما می توانید از هر جای شهر اراک و با استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ و یا تبلت از طریق اپلیکیشن و وب سایت بامو مارکت برای خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایید.

چه

چه کالاهایی در سوپر مارکت اراک ارائه می شود؟

در سوپر مارکت آنلاین اراک تقریبا همه نوع کالاهای سوپر مارکتی موجود در بازار ایران را می توانید پیدا کنید. انتخاب شما در سوپر مارکت اراک محدود به برند های خاصی نیست. مشکلی که در فروشگاه های بزرگ و حتی سوپر مارکت ها وجود دارد، این است که محدود به استفاده از برند های خاصی هستند. حتی فروشگاه های بزرگی که چندین شعبه در شهر هم دارند تنها از برند های خاصی استفاده می کنند و تنوع برند بالایی ندارند. این مشکل در سوپر مارکت اراک وجود ندارد. همه کالاها و اجناسی که مورد استقبال شما قرار گرفته و مورد نیاز شما است در فروشگاه اینترنتی اراک وجود دارد.
پس بدون دغدغه هر چه نیاز دارید را می توانید از این فروشگاه خرید کنید. البته با توجه به استقبال همشهریان عزیز، ممکن است در برخی از ساعات شبانه روز، موجودی برخی محصولات پر فروش در سایت خالی شود. اما نگران این موضوع هم نباشید چرا که تیم پشتیبانی بامو مارکت به عنوان مالک سوپر مارکت آنلاین اراک در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز های شما را برطرف خواهد کرد.

چه

 

هایپر مارکت اراک تخفیف هم دارد؟

هایپر مارکت اراک نه تنها تخفیفی شگفت انگیزی در محصولات خود ارائه می دهد، بلکه برای مشتریان وفادار و دائمی خود کوپن ها و کد های تخفیف هم در نظر می گیرد. همچنین در برخی از مناسبت ها و اعیاد هم تخفیف های ویژه ای برای مشتریان خود در نظر میگیرد. پس همواره به پیام ها و پیامک های ارسالی از بامو مارکت توجه کنید تا از تخفیف های استثنایی این فروشگاه بتوانید به راحتی استفاده کنید.
هارپر مارکت اراک محصولات متنوع و گوناگونی را برای شما همشهریان عزیز عرضه می کند. محصولاتی که شاید برای خرید برخی از آنها باید به چندین فروشگاه و سوپر مارکت در سطح مراجعه کنید؛ اما در هایپر مارکت اراک می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و بصورت آنلاین هزینه آن را هم پرداخت کنید.

هایپر

سوپر مارکت اینترنتی اراک پشتیبانی هم دارد؟

بله سوپر مارکت آنلاین اراک پشتیبانی تلفنی و حضوری دارد. در صورتی که در خرید شما مغایرت و یا مشکلی وجود داشته باشد می توانید با تیم پشتیبانی بامو مارکت تماس گرفته و خیلی سریع مشکل خود را برطرف کنید. همچنین سوپر مارکت آنلاین اراک یک شعبه حضوری هم در شهر اراک دارد. شما می توانید با مراجعه به این شعبه نسبت به ارائه مشکل و سوالات خود راهنمایی های لازم را دریافت کنید. تیم پشتیبانی بامو مارکت در همه ساعات شبانه روز در کنار شما بوده تا شما خریدی اینترنتی امن و راحت را در تجربه کنید.
فروشگاه اینترنتی اراک که با نام بامو مارکت هم شناخته می شود در سال 1399 فعالیت خود را شروع کرده و در همین مدت کوتاه توانسته به راحتی نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند. فروشگاه اینترنتی اراک که با نام سوپر مارکت آنلاین اراک نیز شناخته می شود، یکی از معدود فروشگاه های آنلاین اراک است که دارای تیم پشتیبانی و فروش حرفه ای بوده و کالاهای مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم و برای شما عرضه می کند.



:: برچسب‌ها: سوپرمارکت انلاین اراک , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , سوپر مارکت 24 ساعته اراک , هایپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید آنلاین بیسکوئیت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه
شنبه 29 آبان 1400 ساعت 2:3 | بازدید : 203 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

تغذیه مناسب برای مدرسه در روز های اخیر به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. با کم شدن شدت کرونا کم کم مدراس در حال باز شدن هستند و خانواده ها فرزندان خود را روانه مدرسه می کنند. مهمترین دغدغه خانواده ها برای دانش آموزان خود همواره بحث تغذیه در مدرسه بوده است .یکی از بهترین مواردی که می توان به عنوان تغذیه در مدرسه از آن استفاده کرد بیسکوییت است .

 

خرید آنلاین بیسکوئیت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه


اگر شما هم بچه مدرسه ای دارید که امسال به مدرسه رفته است می توانید برای تغذیه عالی از میان وعده های خوشمزه و مغذی استفاده کنید. یکی از انواع مواد غذایی که کودکان بخصوص از سنین 2 سال به بالا دوست دارند استفاده نمایند، انواع بیسکویت ها است.در واقع می توان از بیسکویت ها به عنوان مواد غذایی انگشتی (Finger Food) نام برد که برای بسیاری از کودکان بد غذا می توان از آنها به عنوان تامین کننده انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن شان اشاره کرد.منبع : Wikipedia

با توجه به این که سهم میان وعده ها در تامین انرژی و مواد مغذی ضروری، به ویژه برای دانش آموزان حائز اهمیت است با این حال، متاسفانه بسیاری از آن ها در این وعده ها، خوراکی ها و مواد غذایی ای را می خورند که حاوی انرژی بالا و مواد مغذی پایین هستند و بخش عمده ای از میان وعده ها را چربی و مواد قندی ساده تشکیل می دهد. این نوع خوراکی ها باعث ایجاد یک حس سیری کاذب در کودکان می شود

.تغذیه

تغذیه مناسب برای مدرسه بیسکویت

استفاده از بیسکوییت به عنوان یک تغذیه مناسب برای مدرسه باعث میشود که فرزند شما از یک تغذیه مناسب و کاملا بهداشتی استفاده کند. بیسکویت ها خاصیت خوبی که دارند خشک بودن آنها است . همچنین جای کمی را در کیف بچه ها اشغال می کنند و به راحتی می توان آنها را در کیف فرزندان خود قرار دهید .

تامین انرژی بدن کودک

از دیدگاه متخصصان تغذیه، بیسکویت ها به دلیل این که تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن کودک می باشد بخصوص برای دانش آموزانی که به مقدار کافی غذا در طی زمان حضور در مدرسه استفاده نمی کنند، می توانند به عنوان یک تغذیه مناسب برای مدرسه برای تامین انرژی بدن کودک مطرح باشند.
اکثر کودکان انواع بیسکویت های شیرین را دوست دارند، چون شیرینی موجود در بیسکویت یکی از عوامل تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن کودک می باشد. به علاوه این که بیسکویت های شور یا اصطلاحا چوب شورها هم برای تامین الکترولیت های بدن کودکانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند یا در فصول گرم سال می توانند سودمند باشند.

بهترین

بهترین نوع بیسکویت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

بیسکویت های سبوس دار

از دیدگاه تغذیه ای بهترین نوع بیسکویت برای کودکان، بیسکویت هایی هستند که در تهیه آنها از آرد کامل یا آرد حاوی سبوس استفاده شده است، بنابراین بیسکویت های سبوس دار یا دایجستیو بهترین انتخاب می باشند.

بیسکویت های تهیه شده از آرد جو یا جو دوسر

بیسکویت هایی که با آرد جو یا جو دوسر تهیه شده اند هم می توانند نسبت به بیسکویت های ساده برای کودکان سودمندتر باشند.

بیسکویت های غنی شده

امروزه، بیسکویت ها یا کیک های غنی شده با کلسیم و روی برای کودکان نیز تهیه شده است که مصرف این نوع مواد غذایی برای کودکان توصیه می شود.

فواید استفاده از بیسکویت به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه

گنجاندن یک میان وعده ی مناسب و مغذی به عنوان تغذیه مناسب برای مدرسه، در برنامه ی غذایی روزانه دانش آموزان می تواند بر حافظه ی کوتاه مدت، میزان توانایی یادگیری و به دنبال آن پیشرفت تحصیلی آن ها تاثیر مثبت داشته باشد.مطالعات مختلف در دنیا نشان می دهند که، شیوع اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه رو به افزایش است و یکی از عوامل مهم و موثر در بروز این مشکل، کیفیت و کمیت الگوی وعده ها و میان وعده های مصرفی روزانه است.

مواد غذایی ای مثل انواع پفک، چیپس، شکلات، شیرینی ها، پیراشکی، نوشابه های گازدار، آبمیوه های صنعتی، انواع ساندویچ های سوسیس، کالباس، همبرگر آماده و پیتزا، که متاسفانه به دلایل مختلف تقاضای مصرف آن ها در بین کودکان و نوجوانان بالاست، همگی جزو خوراکی ها و غذاهایی هستند که انرژی زیاد داشته ولی از لحاظ تغذیه ای کم ارزش هستند و بجز تامین میزان زیادی انرژی و برطرف کردن حس گرسنگی، کمکی به برآورده شدن سایر نیازهای رشد نمی کنند.
اغلب بیسکویت ها پرکالری بوده که در هر صد گرم آن ها حدود ۳۳۰ کیلو کالری انرژی موجود می باشد که به طور معمول این مقدار در بیسکویت های کرمدار و شکلاتی بیشتر می باشد. از اقسام بیسکویت برای بچه ها می توان به عنوان میان وعده ای پرخاصیت در برنامه غذایی آن ها استفاده کرد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که استفاده زیاد بیسکویت بوسیله کودک نباید باعث حذف یک وعده غذایی و یا منجر به بی اشتهایی در وعده غذایی بعدی او گردد.

فواید

میزان مصرف مناسب بیسکویت برای بچه ها از دیدگاه کارشناسان تغذیه روزی ۲ الی ۳ عدد برای میان وعده می باشد. همچنین برای دوری از افراط پیشنهاد می شود والدین به فرزندان خود عادت داده که از بیسکویت های سبوس دار یا درست شده با آرد جو یا جو دوسر به جای انواع بیسکویت های معمولی و ساده استفاده کنند.

خرید تغذیه مناسب برای مدرسه به صورت آنلاین

سوپر مارکت اینترنتی اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود یکی از بهترین و مجهزترین سوپر مارکت های اینترنتی در ایران است. خرید از این سوپرمارکت آنلاین اراک برای تمامی ساکنان شهر اراک و شهر های نزدیک اراک به راحتی امکان پذیر است . شما می توانی با نصب اپلیکیشن بامو مارکت به راحتی به این سوپر مارکت آنلاین دسترسی داشته باشید .
وقتی می توانید به راحتی و با صبر و حوصله در منزل و محل کار خود به راحتی تغذیه مناسب برای مدرسه فرزند خود تهیه کنید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها نخواهید داشت . انتخاب بهترین و متنوع ترین بیسکویت ها با قیمت های یکی از محکم ترین دلیل ها برای استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک (بامو مارکت) است.
مجموعه بامو مارکت (سوپر مارکت اینترنتی اراک) به دلیل ایجاد وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود در تلاش است که با جلب رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی محصولات متنوع تری را ارائه دهد. با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده در سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت شما می توانید به راحتی و بدون هدر رفت زمان بهترین بیسکویت ها را با مناسبترین قیمت خریداری نمایید. در این صورت هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل گرفته اید.

خرید


سؤالات متداول


بامو مارکت کجاست؟

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته شده و در شهر اراک فعالیت دارد. در حال حاضر این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت در دسترس است و شما میتوانید نسبت به خرید مواد غذایی از این سوپر مارکت اینترنتی اراک اقدام نمایید.

چطور از بامو مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت تنها نیاز است که به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورتی که از اپلیکیشن و سایت این مجموعه استفاده کنید می توانید از تخفیف ها و جشنواره های شگفت انگیز مناسبی استفاده کنید.

آیا خرید از سوپر مارکت آنلاین مطمئن است؟

بله شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و به راحتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. برای آشنایی با خرید مواد غذایی به صورت آنلاین بهتر است مقاله آیا خرید اینترنتی از سوپر مارکت آنلاین اراک مقرون به صرفه است؟ را مطالعه نمایید.

بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک( بهترین سوپر مارکت اینترنتی اراک) شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.


منبع : وبلاگ سوپر مارکت انلاین اراک - بامو مارکت


 



:: برچسب‌ها: تغذیه مناسب برای مدرسه , سوپر مارکت اینترنتی اراک , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید تنقلات رژیمی در سوپر مارکت آنلاین اراک
جمعه 21 آبان 1400 ساعت 22:27 | بازدید : 206 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

تنقلات رژیمی را می توان یکی از بهترین نوع تنقلات دانست که هم می تواند کالری مورد نیاز بدن را تامین کند هم می تواند به عنوان یک خوراکی خوشمزه حسابی ما را سرحال کرده و خوشحالمان کند. استفاده از این تنقلات بدون اینکه نگرانی اضافه وزن و چاقی باشیم باعث شده که در سبد خرید خانواده ها قرار بگیرد.

خرید تنقلات رژیمی در سوپر مارکت آنلاین اراک


تنقلات چیست و به چه غذایی تنقلات گفته می شود؟

تنقلات به انواع خوراکی ها و مواد غذایی گفته می شود می شوند که معمولا بین وعده های اصلی یعنی بعد از صبحانه، ناهار و شام صرف می شود. یکی از مهم ترین عوامل چاقی و افزایش وزن همین تنقلاتی هستند که به عنوان میان وعده مصرف می شوند. تنقلات عموما کالری و انرژی بالایی دارند. نکته قابل توجه این است که ما کالری مورد نیاز بدن خودمان را در وعده های اصلی تامین می کنیم و با خوردن تنقلات پرکالری مثل چیپس و پفک در مسیر چاق شدن قرار می گیریم. البته خوردن یک بار این مواد غذایی ما را چاق نمی کند. شما باید هر روز چیپس و پفک بخورید تا فرایند چاقی شما شروع شود!(این کاررا نکنید.)

تنقلات سوپر مارکتی

در سوپرمارکت ها تنقلات زیادی یافت می شود. از انواع چیپس ها و پفک ها گرفته تا کرانچی ها و دیگر تنقلات مانند بیسکویت ها، کلوچه ها، کیک ها و نوشیدنی های گازدار و معمولی! امروزه سوپر مارکت های بزرگ با تنوع زیاد محصولات و همچنین خرید از سوپر مارکت آنلاین باعث شده که مصرف تنقلات افزایش پیدا کند.

خرید

لیست تنقلات

تنقلاتی که در سوپر مارکت ها یافت می شود بر اساس وسعت و بزرگی مغازه ها تغییر می کند. با این حال در صورتی که امکان خرید از سوپر مارکت آنلاین وجود داشته باشد این تنوع به سمتی می رود که هر ادمی را وسوسه می کند که حتما این تنقلات خوشمزه را خریداری کند.

مواردی مانند:

  • انواع چیپس ها
  • انواع پفک ها
  • انواع ویفر ها
  • انواع کیک ها و تی تاپ ها
  • انواع آجیل و تخمه
  • انواع پاستیل
  • انواع پاپ کورن ها با طعم های مختلف
  • بیسکویت های کاکائویی
  • اسنک ها
  • لواشک ها
  • ادامس ها

و غیره را می توان به راحتی از یک سوپر مارکت انلاین سفارش داد.


تنقلات جدید

در این بین خانواده ها تمایل زیادی به خرید تنقلات جدید و خرید تنقلات رژیمی نشان داده اند. استفاده از تنقلات جدید باعث می شود که مواد غذایی خوشمزه و جدیدی را امتحان کنیم. همچنین تنقلات رژیمی باعث می شود که دیگر نگران اضافه وزن نداشته باشیم. البته اعتدال در خوردن باعث می شود که بدنی سالم تر و روحیه ای شاداب تر داشته باشیم.
یکی از مزیت های عالی و بی نظیر تنقلات رژیمی تنوع بسیار زیاد آنهاست. ما با کمی دقت نظر به راحتی می توانیم لیستی از تنقلات کم کالری و خوش مزه ای را داشته و بدون ترس از چاق شدن ان ها را خریداری کنیم.

خرید

 

تنقلات رژیمی

تنقلات رژیمی کم کالری می تواند به افراد در کاهش وزن کمک کند. در واقع تنقلاتی که داری فیبر و پروتئین هستند به فرد احساس سیری و پر بودن معده را می دهند. این کار باعث کاهش مصرف غذا در طول روز می شود. در نتیجه کالری کمتری وارد بدن شما می شود. تنقلات رژیمی انواع مختلفی دارند.

برخی از تنقلات رژیمی عبارتند از انواع مغزها مثل مغز پسته، بادام و تخمه، میوه خشک و غیره؛

  • پسته برای قلب و آرامش عصبی بسیار مفید است. همچنین پسته آنتی اکسیدان زیادی دارد که باعث می شود جلوی ابتلا به سرطان را بگیرد.
  • بادام نیز سطح کلسترول بد خون را پایینتر می آورد.
  • سیب خشک برای بهبود یبوست خوب است، انرژی بخش بوده و برای مغز نیز بسیار مفید است.
  • هلو خشک شده به جوان سازی صورت کمک می کند. هلو خشک دیابت را بهبود می بخشد و برای قند خون مفید است.

 

تنقلات رژیمی برای لاغری

امروزه برنامه های غذایی برای لاغر شدن در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما می توانید به راحتی از تنقلات رژیمی برای لاغر شدن استفاده کنید.
به عنوان مثال همه ی مغز ها در میزان کالری برابرند و برای اضافه شدن به یک رژیم غذایی سالم مناسب هستند. همه مغزها ترکیبی از اسید چرب امگا ۳، پروتئین و فیبر دارند که احساس سیری را در فرد افزایش داده و اشتها را کم می کنند. کمترین میزان کالری را در بین مغزها، بادام درختی، بادام هندی و پسته دارد.
میوه خشک: میوه خشک یکی تنقلات مناسب و سالم بوده و جزء محصولات رژیمی محسوب میشود. مصرف میوه به کاهش وزن کمک می کند چرا که میوه ها سرشار از فیبر (و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری) هستند.
پاپ کرن سرشار از فیبر است و حتی مقداری پروتئین هم در آن دیده شده است. هر سه فنجان پاپ کرن (۲۸ گرم) پاپ کرن باز شده دارای چهار گرم فیبر، تقریبا ۴ گرم پروتئین و ۱۱۰ کالری می باشد. این ترکیبات آن را به میان وعده ای بسیار سالم و بی ضرر تبدیل کرده است. پاپ کورن در واقع یک غذای کامل است و سه فنجان آن یک وعده ی غذایی حجیم است مخصوصا وقتی با چاشنی های مثل نمک ترکیب شود. به همین دلیل نباید در مصرف آن زیاده روی کرد زیرا در غیر این صورت تبدیل به یک میان وعده ی مضر می شود.

خرید

 

خرید تنقلات رژیمی به صورت آنلاین

خرید انواع مختلف تنقلات از سوپر مارکت سر کوچه ممکن است کمی سخت باشد. ممکن است برخی مواردی که شما دنبال آن هستید در سوپر مارکت های محل شما وجود نداشته باشد. بهترین کار استفاده از قابلیت خرید آنلاین و استفاده از سوپر مارکت آنلاین است. امروزه اکثر شهر های بزرگ دارای فروشگاه های آنلاین هستند که شهروندان می توانند به راحتی و در هر زمان از شبانه روز مواد غذای دلخواه خود را سفارش داده و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند.

خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت

شهر اراک نیز به دنبال ارائه خدماتی مشابه، اقدام به راه اندازی سوپر مارکت آنلاین بامو مارکت نموده است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک در ساعات شبانه روز به راحتی انواع تنقلات جدید و تنقلات رژیمی مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن انها را دریافت نماید.

خرید


سؤالات متداول


سوپر مارکت آنلاین اراک چه نام دارد؟

سوپر مارکت آنلاین اراک با نام بامو مارکت شناخته می شود. خرید از این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت به راحتی انجام می شود. شما می توانید نسبت به خرید مواد غذایی به صورت آنلاین از این سوپر مارکت اقدام نمایید.

بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک کجاست؟

بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک مجموعه بامو مارکت است. شما می توانید به راحتی انواع تنقلات رژیمی را از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

نام هایپر مارکت آنلاین اراک چیست؟

هایپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

بامو مارکت کجاست؟

بامو مارکت به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی شهر اراک شناخته می شود. این فروشگاه به صورت فیزیکی هم درشهر اراک دایر است. شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت در شهر اراک شناخته می شود. شما می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید آنلاین کالاها اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: تاریخ مصرف مواد غذایی , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , سوپر مارکت 24 ساعته اراک , هایپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ مصرف مواد غذایی، گزینه ای مهم که باید به آن توجه شود
سه شنبه 11 آبان 1400 ساعت 1:6 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

تاریخ مصرف مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال آنطور که باید به آن توجه نمی شود. شاید از خود بپرسید که ما همیشه تاریخ مواد غذایی را چک می کنیم و بعد خرید می کنیم، اما این کار به تنهایی کافی است؟ برای اینکه به نکات مهم تاریخ مصرف کالا به خوبی آشنا شوید همراه ما باشید.

تاریخ مصرف مواد غذایی، گزینه ای مهم که باید به آن توجه شود

یکی از چیزهایی که باید به خوبی به آن توجه کنید این است که شما تا چه زمانی این ماده غذایی را نگه می دارید؟ آیا این تاریخ از زمان باز شدن بسته بندی و درب مواد غذایی هم حساب می شود و یا فقط برای مواد غذایی پلمپ کاربرد دارد؟ آیا با بهترین تاریخ مصرف و یا تاریخ مصرف بعد از باز شدن پلمپ مواد غذایی آشنایی دارید؟ برای اینکه جواب این سؤال ها را پیدا کنید همراه ما باشید.

تاریخ مصرف مواد غذایی، مفهوم هایی که به آنها توجه نمی شود

هر تاریخ درج شده روی مواد غذایی به معنی تاریخ مصرف مواد غذایی نیست. در برخی از بسته بندی ها شما علاوه بر تاریخ تولید و تاریخ انقضاء تاریخ های دیگری هم مشاهده می کنید. به عنوان مثال اگر خدایی نکرده دارو مصرف کرده باشید به خوبی این تاریخ به شما نمایش داده می شود اما در مواد غذایی اینگونه نیست. به عنوان مثال در دارویی مانند شربت فاصله تاریخ تولید تا تاریخ انقضا مثلا 2 سال است اما روی بسته بندی نوشته شده از زمان باز کردن درب شیشه شربت تنها یک ماه فرصت دارید آن را مصرف کنید! به همین ترتیب هم روی برخی از مواد غذایی هم تاریخ هایی نوشته می شود که بهترین زمان مصرف مواد غذای را نوشته است.

تاریخ


بگذارید کمی راحت تر صحبت کنیم! تاریخ مصرف مواد غذایی که با نام تاریخ انقضا شناخته می شود به این معنی است که این ماده غذایی بعد از این تاریخ دیگر فاسد شده و حتی اگر بسته بندی آن باز هم نشود دیگر قابل مصرف نبوده و باید دور ریخته شود. در واقع بعد از این تاریخ مواد غذایی داخل بسته بندی کیفیت خود را از دست می دهند و حتی خوردن آنها بعد از این تاریخ ممکن است خطرناک باشد.

تاریخ مصرف مواد غذایی بعد از باز شدن درب و یا بسته بندی آن ها

یکی از نکات مهمی که باید به آنها توجه شود این است که یک ماده غذایی بعد از باز شدن درب بسته اش تا چه زمانی قابل استفاده است؟ به عنوان مثال یک قوطی رب تا 2 سال تاریخ انقضا دارد اما این به شرطی است که درب آن پلمپ باشد. به محض باز شدن درب قوطی رب مدت زمان مصرف آن چقدر است؟
جواب دادن به این سؤال کمی سخت است. بر اساس مصرف خانوار ها ممکن است یک قوطی رب در عرض دو هفته و یا یک ماه تمام شود؛ اما برای خانواده های کم جمعیت چطور باید این تاریخ محاسبه شود؟ برای اینکه با بهترین تاریخ مصرف مواد غذایی بیشتر آشنا شوید بهتر است نگاهی به مواد زیر بیاندازید:

  • گوشت در یخچال و فریزر
    اگر گوشت خریداری کنید و بسته بندی پلمپ آن را باز کنید تنها 2 الی 3 روز می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید. اگر گوشت را فریز کنید می توانید تا 3 الی 4 ماه از آن نگهداری کنید. در یخچال گوشت بعد از 2 الی 3 روز شروع به خشک شدن می کند و رنگ روی گوشت تغییر می کند. در فریزر هم بعد از 4 ماه مواد مغذی داخل گوشت کم کم خاصیت خود را از دست داده و از بین میروند.
  • سوسیس
    تاریخ مصرف مواد غذایی مانند سوسیس از اهمیت بالایی بر خوردار است .اگر سوسیس خریداری کنید و بسته بندی پلاستیکی روی آن را باز کنید به عنوان مثال یک سوسیس نصفه مصرف کنید و نیمی دیگر از آن را در یخچال نگهداری کنید تنها می توانید 2 روز آن را در یخچال نگهداری کنید و بعد از 2 روز سوسیس رنگ طبیعی خود را از دست می دهد. اگر آن را در فریزر نگهداری کنید تنها 1 الی 2 ماه می توانید آن را در حالت فریز شده نگه داری کنید. در خصوص سوسیس پخته شده شما می توانید آن را 4 الی 6 روز در یخچال نگهداری کنید و بعد از آن مواد غذایی داخل آن شروع به فاسد شدن می کنند.
  • خامه
    برای مصرف خامه باید خیلی دقت کنید. اگر درب بسته بندی آن باز شود تنها 7 روز برای مصرف آن زمان دارید و به هیچ عنوان نباید در فریزر قرار گیرد. بعد از این مدت خامه به شدت فاسد شده و برای بدن مخصوصاً کودکان بسیار خطرناک است.
  • پنیر
    اگر پنیر در آب نمک قرار نگیرد و از بسته بندی خود خارج شود بیشتر از 3 روز در یخچال دوام نمی آورد و رنگ روی آن زرد شده و شروع به ترش شدن و فاسد شدن می کند.
  • بستنی
    بستنی را نباید اصلاً در یخچال قرار دهید و باید حتماً در فریزر قرار داده شود. بستنی را نمی توان بیش از 1 الی 2 ماه در فریزر قرار داد و بعد از آن بستنی به صورت کامل یخ زده و خاصیت های غذایی خود را به کل از دست می دهد.

تاریخ

 

  • تخم مرغ
    یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در ایران تخم مرغ است. چند سالی است روی آن تاریخ مصرف مواد غذایی درج می شود منتها این تاریخ برای زمانی است که تخم مرغ در فضای باز و خارج از یخچال باشد چرا که آب درون مایع سفیده تخم مرغ به سرعت تبخیر شده و تخم مرغ خشک می شود. اما اگر در داخل یخچال قرار گیرد شما می توانید آن را تا 25 روز در یخچال نگهداری کنید. نکته مهم برای تخم مرغ این است که به هیچ عنوان تخم مرغ خام، پخته و یا آب پز شده را فریز نکنید!
  • میوه و سبزیجات
    تاریخ مصرف مواد غذایی خام ماننده میوه وسبزی به نوع میوه ها و سبزی ها بستگی دارد. میوه ها و سبزیجات تر را در یخچال تنها می توانید تا 5 روز نگهداری کنید و بعد از آن شروع به خشک شدن می کنند. اگر سبزی را بشورید و دریخچال قرار دهید بعد از 3 روز شروع به خراب شدن می کند . نکته مهم این است که به هیچ عنوان سبزی و میوه را فریز نکنید و در صورتی که میخواهید سبزیجات را فریز کنید باید آنها را به اصطلاح بپزید تا خاصیت آنها حفظ شود.
  • انواع سس
    تاریخ مصرف مواد غذایی مانند سس بسیار طولانی است . زمانی که درب بسته بندی سس باز شود شما می توانید آن را در یخچال قرار داده و تا 4 ماه از آن استفاده کنید. هیچ سسی را در فریزر قرار ندهید.
  • ماکارونی
    بسته بندی ماکارونی اگر باز شود باید ظرف مدت 3 هفته روز مصرف شود. فرقی نمی کند چه مدل ماکارونی را خریداری کرده اید بسته بندی آن باز شود باید تا 3 هفته روز مصرف شود. در غیر این صورت ماکارونی خاصیت خود را از دست داده و کم کم شروع به ترش شدن می کند.
  • ژله
    تاریخ مصرف مواد غذایی خشک و پودری بسیار بالا است . به عنوان مثال ژله اگر درب آن باز شود و از بسته بندی خارج شود تا 5 ماه در یخچال دوام می آورد. بعد از آن خاصیت ژله ای خود را از دست می دهد.

تاریخ

با توجه به مواد فوق مشخص می شود که تاریخ مصرف مواد غذایی تنها برای زمانی معنی دارد که بسته بندی آن باز نشده باشد و بعد از این که بسته بندی ان باز شد، باید در سریع ترین زمان ممکن مصرف شود. البته این تاریخ ها و روز هایی که ذکر شد در یخچال های مختلف ممکن است کمی تفاوت داشته باشد. در یخچال های خانگی جدید از تکنولوژی هایی استفاده می شود فرآیند فاسد شدن مواد غذایی به تأخیر بیافتد.
شما باید در هنگام خرید مواد غذایی از سوپر مارکت دقت کنید که این ماده غذایی را نهایت در چند روز مصرف میکنید. اگر می خواهید مواد غذایی را بیشتر نگهداری کنید نباید بسته بندی آن را باز کنید و با همان حالت پلمپ شده باید در یخچال قرار داده شوند.

خرید مواد غذایی با بهترین قیمت در سوپر مارکت آنلاین اراک

شما می توانید برای خرید مواد غذایی مناسب با بهترین قیمت ممکن به سوپر مارکت آنلاین اراک مراجعه کنید. این سوپر مارکت مواد غذایی خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین سوپر مارکت اراک

سوپر آنلاین بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت اراک شناخته می شود. مواد غذایی متنوعی که در این سوپر مارکت عرضه می شود به راحتی تمام نیاز های شما را برطرف می کند. شما می توانید به راحتی به صورت حضوری ، تلفنی ، آنلاین و با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت از این سوپر مارکت خرید کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین و یا حضوری پرداخت کنید. تاریخ مصرف مواد غذایی در این سوپر مارکت همگی بروز بوده و شما می توانید بر اساس متن بالا از انها استفاده کنید .

سوپر مارکت 24 ساعته اراک

سوپر مارکت آنلاین اراک که با نام بامو مارکت شناخته می شود به عنوان یک سوپر مارکت آنلاین 24 ساعته در اراک فعالیت می کند. شما می توانید در هر زمان از شبانه روز که نیاز دارید با استفاده از اپلیکیشن بامو مارکت و یا سایت بامو مارکت نسبت به خرید مواد غذایی و مایحتاج روزانه خود از این سوپر مارکت اقدام نمایید.

تاریخ

 


سؤالات متداول


بامو مارکت کجاست؟

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته شده و در شهر اراک فعالیت دارد. در حال حاضر این سوپر مارکت از طریق وب سایت و اپلیکیشن بامو مارکت در دسترس است و شما میتوانید نسبت به خرید مواد غذایی از این سوپر مارکت اقدام نمایید.


چطور از بامو مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت تنها نیاز است که به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا اپلیکیشن این مجموعه را نصب کرده و در آن نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورتی که از اپلیکیشن و سایت این مجموعه استفاده کنید می توانید از تخفیف ها و جشنواره های شگفت انگیز مناسبی استفاده کنید.


آیا خرید از سوپر مارکت آنلاین مطمئن است؟

بله شما می توانید به راحتی از سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت خرید کرده و به راحتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. برای آشنایی با خرید مواد غذایی به صورت آنلاین بهتر است مقاله آیا خرید اینترنتی از سوپر مارکت آنلاین اراک مقرون به صرفه است؟ را مطالعه نمایید.


بهترین هایپر مارکت آنلاین اراک کدام است؟

سوپر مارکت آنلاین اراک به نام بامو مارکت به عنوان بهترین هایپر مارکت در شهر اراک شناخته می شود. شما می توانید به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

 

منبع : مجله بامو مارکت 




:: برچسب‌ها: تاریخ مصرف مواد غذایی , سوپر مارکت آنلاین اراک , بامو مارکت , سوپر مارکت 24 ساعته اراک , هایپر مارکت آنلاین اراک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پارکینگ مکانیزه در ایران | انواع پارکینگ طبقاتی
دو شنبه 4 مرداد 1400 ساعت 16:29 | بازدید : 184 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

پارکینگ مکانیزه در ایران را می‌توان یکی از مهم‌ترین طرح‌های کلان‌شهرها نامید. این نوع پارکینگ ها با استفاده از فضای کم و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود تا بتوانند برای کمبود فضای پارک شهری درمانی باشند. امروزه با رشد سریع جمعیت و بزرگ شدن شهرها به تعداد خودروها افزوده می‌شود. یکی از مشکلات مهم کلان شار مشکل عدم وجود پارکینگ کافی برای خودروها است. پارکینگ مکانیزه در ایران به عنوان راه حلی برای این مشکل عنوان شده است.

پارکینگ مکانیزه در ایران - ماشین سازی مبتکران

پارکینگ مکانیزه چیست؟

پارکینگ مکانیزه را می‌توان ترکیبی از تکنولوژی و ماشین‌آلات دانست. در این نوع پارکینگ ها دیگر از ساختمان‌های چند طبقه خبری نیست و خودرو در سازه های فولادی مکانیکی قرار می‌گیرند. هدف از ساخت این نوع پارکینگ‌ها استفاده از فضای کم برای پارک کردن خودروها به صورت طبقاتی است. پارکینگ مکانیزه در ایران که به آن پارکینگ طبقاتی هم گفته می شود برای کاهش میزان آلودگی هوا و صرفه جویی در هزینه های ساخت پارکینگ های قدیمی ایجاد شده است.

تاریخچه پارکینگ مکانیزه در ایران

تاریخچه پارکینگ مکانیزه در ایران

پارکینگ مکانیزه در ایران در اوایل سال 1370 خورشیدی در تهران رونمایی شد. در آن زمان تکنولوژی لازم برای این پارکینگ ها در ایران وجود نداشت و. به علت نبود خودروی زیاد مشکلی برای پارک خودرو در شهر تهران وجود نداشت. کلان‌شهرهای دیگر مثل مشهد و اصفهان هم مشکل چندانی بابت پارک خودرو نداشتن. کم‌کم که تعداد ماشین ها در شهر تهران د گیر کلان‌شهرها افزوده شد مشکل پارکینگ شروع به خودنمایی کرد.

بعد از آن بود که استفاده از پارکینگ طبقاتی مکانیزه و یا همان پارکینگ مکانیزه در ایران رواج سریعی پیدا کرد. در سال 1389 اولین پارکینگ مکانیزه با همکاری یک شرکت ژاپنی با گنجایش 168 خودرو در تهران راه‌اندازی شد و بعد از آن بود که کم‌کم پای مهندسان ایرانی هم به ساخت این نوع پارکینگ ها باز شد.

قیمت پارکینگ مکانیزه در ایران

قیمت پارکینگ مکانیزه در ایران بر اساس نوع پارکینگ و ظرفیت آن مشخص می شود. انواع مختلفی از پارکینگ طبقاتی در ایران ساخته می شود که هرکدام از آن‌ها مزیت‌های خاص خود را دارند. از پارکینگ مکانیزه خانگی در ایران گرفته تا پارکینگ های مکانیزه چندین طبقه با گنجایش بالا تنها نمونه هایی از این نوع پارکینگ ها است.

بر اساس نوع تکنولوژی و ظرفیت پارکینگ قیمت پارکینگ مکانیزه در ایران تفاوت می‌کند؛ مثلاً مدل پارکینگ مکانیزه خانگی وجود دارد که تنها دو خودرو گنجایش دارد در حالی که در نمونه های شهری گنجایش چند تایی تا چند ده‌تایی وجود دارد. با توجه به نوسانات قیمت آهن و آلیاژ در ایران که تحت تأثیر قیمت دلار هستند متأسفانه عدد ثابتی از قیمت پارکینگ مکانیزه در ایران در دسترس نیست. شما در صورتی که تمایل داشته باشد بیشتر با این نوع پارکینگ ها آشنا شوید بهتر است با شماره تلفن های درج شده در این سایت تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه می‌توانند به خوبی درزمینهٔ قیمت و نحوه کار و انواع مختلف پارکینگ مکانیزه در ایران به شما اطلاعات کافی بدهند.

11691915_208-light

برای مشاهده پروژه های انجام شده به اینستاگرام ما مراجعه کنید . 

خرید پارکینگ مکانیزه در ایران

 

برای خرید پارکینگ مکانیزه در ایران شما می‌توانید به مجموعه ماشین سازی مبتکران مراجعه کنید. این مجموعه به سابقه طولانی درزمینهٔ ساخت و احداث و نصب انواع پارکینگ مکانیزه در ایران در خدمت شما است. خرید پارکینگ مکانیزه در ایران بر اساس نیاز کاربر و نوع پارکینگ هدف گذاری می شود. در صورتی که می خواهید برای ویلا و یا ساختمان خود پارکینگ مکانیزه احداث کنید مجموعه ماشین سازی مبتکران یکی از معدود شرکت های معتبر در این زمینه است که فعالیت می‌کند.

معرفی مجموعه ماشین سازی مبتکران

 

شرکت ماشین سازی مبتکران فعالیت خود را از سال 1389 با هدف طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنعتی آغاز نموده است. این شرکت از بدو تأسیس با بهره گیری از استانداردها و روش های نوین تولید ماشین‌آلات و با پشتوانه تیم فنی و جوان متشکل از متخصصین با تجربه و کارشناسان ارشد در این زمینه توانسته است پروژه های موفق متعددی را به مرحله اجرا درآورد.

این شرکت از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسته است اجرای بیش از 20 پروژه موفق را بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و فنی روز در عرصه ماشین‌آلات صنعتی در کارنامه خود به ثبت برساند. بزرگ‌ترین هدف شرکت حفظ سرمایه نیروی انسانی خود، ایجاد اشتغال، تولید محصولات با تکنولوژی بالا و صادرات محصول خوب به کشورهای منطقه است. تدوین هدف فوق در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است.

معرفی مجموعه ماشین سازی مبتکران
معرفی مجموعه ماشین سازی مبتکران

سؤالات متداول

پارکینگ مکانیزه چیست؟

امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش تعداد خودرو مسئله پارکینگ خودرو به یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهرها در دنیا تبدیل‌شده است. با توجه به رشد تکنولوژی ما شاهد حضور پارکینگ‌های خاصی در سطح شهرها و حتی منازل هستند که به‌صورت طبقاتی و مکانیزه ساخته می‌شوند. پارکینگ‌های مکانیزه را می‌توان ترکیبی از ماشین‌آلات مکانیکی، الکتریکی و دیجیتالی نامید که می‌تواند کمک بزرگی در حل معضل پارکینگ خودرو در شهرها باشند. وظیفه پارکینگ‌های مکانیزه چیدن حداکثر خودروها در کمترین فضا و بدون نیاز به نیروی انسانی است.


در کجاها می‌توان از پارکینگ‌های مکانیزه یا طبقاتی استفاده کرد؟

پارکینگ‌های مکانیزه دارای ویژگی جالبی هستند و این ویژگی به این صورت است که می‌توانند بر اساس مقدار فضای کاربر تغییر شکل و اندازه دهند. در واقع شرکت‌های سازنده توانایی ساخت پارکینگ‌های مکانیزه شهری، خانگی و هتلی را در ابعاد و شکل‌های مختلف دارا هستند و همین امر هم باعث شده است که در سال‌های اخیر به محبوبیت این پارکینگ‌ها به‌شدت اضافه شود.


هزینه ساخت پارکینگ‌های مکانیزه چقدر است؟

قطعاً هزینه ساخت پارکینگ‌های مکانیزه نسبت به ساخت یک پارکینگ طبقاتی با ساختار بتنی و ساختمانی، به‌مراتب کمتر است. در واقع شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی قطعات این پارکینگ‌ها را روی‌هم سوار کرده و آن‌ها را آماده بهره‌برداری کنید. همچنین در یک فضای باز شما می‌توانید چندین دستگاه از این پارکینگ‌ها را در کنار هم قرار داده و ماشین‌های بیشتری را سرویس دهید کنید. در نتیجه همه این موارد به‌شدت هزینه‌های ساخت و نگهداری یک پارکینگ طبقاتی و مکانیزه را کاهش می‌دهد.


آیا پارکینگ‌های مکانیزه ایمن است؟

بله تمامی مدل‌های ساخته‌شده در داخل ایران ایمن بوده و در ساختار آن‌ها از حداکثر موارد ایمنی استفاده‌شده است. در واقع شدت ایمنی این پارکینگ‌ها به نحوی بالا بوده که حتی در برخی مدل‌ها به راننده برای پارک ‌خودرو نیاز نیست و در این مدل‌ها دستگاه‌ها می‌توانند به‌صورت خودکار اقدام به جانمایی خودرو کرده و عمل پارک کردن خودرو را به‌صورت خودکار انجام دهند.


آیا پارکینگ‌های مکانیزه استاندارد هستند؟

بله تمامی مدل پارکینگ‌های مکانیزه ساخته‌شده توسط شرکت ماشین سازی مبتکران دارای نشان استاندارد بوده و تمامی مواردی ایمنی در آن‌ها لحاظ شده است. در مراحل ساخت و نصب این پارکینگ‌ها نیز مهندسان و تکنسین‌های این شرکت حضور داشته و با دقت تمامی این فرایندها را زیر نظر خواهند داشت.


بهترین تولید کننده پارکینگ مکانیزه در ایران کدام شرکت است؟

امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به تولید پارکینگ‌های مکانیزه در ایران می‌کنند بااین‌حال مجموعه ماشین سازی مبتکران با استفاده از کادری مجرب و باتجربه چندین ساله درزمینهٔ تولید پارکینگ‌های مکانیزه و طبقاتی در ایران فعالیت می‌کند. مدل‌های ساخته‌شده و نصب‌شده این مجموعه در بیشتر شهرها و استان‌های ایران قرار دارند و همین امر نشانه دقت، تجربه و توانمندی این مجموعه درزمینهٔ تولید پارکینگ طبقاتی در ایران است.

 


 

منبع : سایت ماشین سازی مبتکران بهترین تولید کننده پارکینگ مکانیزه در ایران



:: برچسب‌ها: پارکینگ مکانیزه در ایران , پارکینگ طبقاتی , ماشین سازی مبتکران , قیمت پارکینگ مکانیزه , خرید پارکینگ مکانیزه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پارکینگ مکانیزه | مزایای استفاده از پارکینگ طبقاتی درمنازل
یک شنبه 30 خرداد 1400 ساعت 17:27 | بازدید : 216 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

پارکینگ مکانیزه به عنوان راه حلی کامل و جامع برای مشکل پارکینگ در دنیای مدرن امروزی تلقی می شود. بر اساس آمارها هر ساله تعداد خودرو ها در جهان رشد چشمگیری پیدا می کند. این افزایش خودرو باعث می شود که مشکلات عدیده ای برای مالکان آن‌ها به وجود بیاید.

پارکینگ مکانیزه راه حلی برای مشکلات پارک خودرو

پارکینگ مکانیزه راه حلی برای مشکلات پارک خودرو

پارکینگ مکانیزه راه حلی برای مشکلات پارک خودرو

با توجه به رشد تولید خودرو در سال های اخیر معضل داشت پارکینگ و محلی برای پارک خودرو ها به شدت حس می شود. با تولید اتومبیل های بیشتر شما باید فضای بیشتری به عنوان پارکینگ خودرو در نظر بگیرید و با توجه به روند توسعه شهری و محدودیت های ساختمان ها این کار معمولاً با مشکل مواجه می شود. در حال حاضر ساختمان های زیادی در سطح شهر ها وجود دارد که امکان تأمین پارکینگ برای خودرو های مالکان را ندارند و نتیجه آن پارک خودرو ها در سطح خیابان ها و کوچه ها می شود. همین امر مشکلات زیادی را برای همسایه ها و حتی خود مالکان خودرو ها ایجاد می کند.

با توجه به این موضوع شرکت های مهندسی با استفاده از ابتکار ها و اختراعات خود به کمک مالکان آماده اند. یکی از این راهکار ها استفاده از پارکینگ مکانیزه یا همان پارکینگ طبقاتی است. امروزه پارکینگ‌های موجود در ساختمان ها دارای فضای های اضافی زیادی هستند که نه امکان پارک خودرو است و نه می توان از آن‌ها به درستی استفاده کرد. این فضا ها با کمی تغییر می تواند به عنوان محل قرارگیری پارکینگ مکانیزه طبقاتی در نظر گرفته شوند. در نتیجه در هر محل پارک خودرو می توان دو خودرو را به راحتی پارک کرد.

پارکینگ مکانیزه دبل مستقل
 
 

پارکینگ طبقاتی دبل

این نوع پارکینگ‌های طبقاتی که با نام پارکینگ طبقاتی دبل (در دو نوع پارکینگ دبل مستقل و  پارکینگ دبل وابسته) شناخته می شوند به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای حل مشکل پارکینگ در ساختمان‌های چند طبقه استفاده می شوند. شاید از خود بپرسید که مزیت استفاده از این پارکینگ‌ها در چیست و می‌توان با هزینه آن فضای پارکینگ را در دو یا چند طبقه بیشتر گسترش داد.

مزایای استفاده از پارکینگ طبقاتی

صرفه جویی در هزینه – قیمت پارکینگ مکانیزه

ساخت یک طبقه پارکینگ برای ساختمان ها هزینه زیادی دارد. درواقع شما نمی‌توانید بعد از اتمام ساخت یک ساختمان یک طبقه پارکینگ برای ان ایجاد کنید. همچنین اگر در زمان ساخت یک بنا بخواهید یک طبقه پارکینگ دیگر به آن اضافه کنید علاوه بر مشکلات و محدودیت های نظام مهندسی و شهرداری باید هزینه زیادی را نیز برای ان پرداخت کنید.

استفاده از پارکینگ مکانیزه به شما این امکان را می دهد که در همان پارکینگ فعلی از فضاها استفاده مفید کنید. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که با هزینه ای به مراقبت کمتر فضای پارک خودرو را تا دو برابر به راحتی ایجاد کنید. این امر باعث بهبود کارایی فضای پارکینگ شما شده و همچنین می تواند تأثیر مستقیمی روی افزایش قیمت واحدهای ساختمان نیز داشته باشد. قیمت پارکینگ مکانیزه نسبت به هزینه اجرای یک پارکینگ به‌مراتب کمتر است.


هزینه عملیاتی پایین – قیمت پارکینگ طبقاتی

برای ساخت یک طبقه پارکینگ شما باید هزینه زیادی را برای خاک‌برداری، ساخت بنا و ایجاد امکانات ایمنی بپردازید. این در حالی است که در حالت فعلی شما هزینه ای برای این موارد پرداخت نمی‌کنید. نیازی به هزینه‌های بیشتر برای تهویه هوا، ایمنی، آتش‌نشانی و حتی نیروی انسانی بیشتر نیست.

شما می‌توانید با صرف یک هزینه عملیاتی کم به راحتی از هر محل پارکینگ برای پارک دو خودرو استفاده کنید. همچنین این کار باعث می شود که فرایند سرقت از خودرو ها نیز به شدت کاهش پیدا کنید چراکه شما به راحتی می‌توانید با حداقل هزینه برای نصب دوربین مداربسته به راحتی فرایند نظارتی کامل روی پارکینگ خود داشته باشید. این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت پارکینگ طبقاتی به‌مراتب کمتر از هزینه‌های جانبی ساخت یک پارکینگ است.


جلب رضایت مالکان و خریداران ساختمان ها

شما به عنوان یک سازنده ساختمان همواره این نکته را مدنظر دارید که به راحتی نظر مالکان و خریداران را جلب کنید. اینکه مشتریان ساختمان شما در هنگام خرید از نبود پارکینگ برای خودروهایشان دلسرد شوند همواره دغدغه افراد بوده است. بااین‌حال شما می‌توانید با استفاده از پارکینگ طبقاتی دبل به راحتی این مشکل را حل کنید.

این نکته را باید به یاد داشته باشید که این کار علاوه بر جلب رضایت خریداران می تواند به عنوان یک تجربه لوکس نیز برای آن‌ها تلقی شود. آن‌ها به راحتی می‌توانند فضای کافی برای پارک خودرو های خودشان داشته باشند و بدون صرف هزینه ای بیشتر می تواند از فضای پارکینگ بیشترین استفاده را کنند.


 قابلیت اجرا در تمامی ساختمان ها

استفاده از پارک طبقاتی محدود به ساختمان های چندطبقه نیست. درواقع پارکینگ طبقاتی دبل را می توان در انواع خانه‌ها اجرا و پیاده‌سازی کرد و فرقی نمی‌کند که در یک ساختمان چند طبقه زندگی می‌کنید، در یک‌خانه مستقل زندگی می‌کنید و یا برای ویلای خود می‌خواهید. شما به راحتی می‌توانید این پارکینگ در مدت کوتاهی نصب‌کرده و از آن استفاده کنید. حتی این امکان برای مشتریان وجود دارد که شما این پارکینگ مکانیزه را فقط در محل پارک خود قرار داده و برای از آن برای پارک خودرو های خود استفاده کنید (امروزه تعداد زیادی از خانواده‌ها دارای دو خودرو و یا حتی بیشتر هستند که مشکل پارکینگ به مهم‌ترین دغدغه آن‌ها تبدیل‌شده است.)


11691915_208-light

برای مشاهده پروژه های انجام شده به اینستاگرام ما مراجعه کنید . 

 
 

ماشین سازی مبتکران مخترع و تولید کننده انواع پارکینگ طبقاتی

مجموعه ماشین سازی مبتکران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طراحان اجراکننده‌های پارکینگ طبقاتی در سطح کشور اقدام به طراحی و پیاده‌سازی مجموعه پارکینگ‌های طبقاتی دبل کرده است. این نوع پارکینگ‌ها به راحتی قابلیت نصب در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها را دارا می‌باشند.

 

سوالات متداول


پارکینگ مکانیزه چیست؟

امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش تعداد خودرو مسئله پارکینگ خودرو به یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهرها در دنیا تبدیل‌شده است. با توجه به رشد تکنولوژی ما شاهد حضور پارکینگ‌های خاصی در سطح شهرها و حتی منازل هستند که به‌صورت طبقاتی و مکانیزه ساخته می‌شوند. پارکینگ های مکانیزه را می‌توان ترکیبی از ماشین‌آلات مکانیکی ، الکتریکی و دیجیتالی نامید که می‌تواند کمک بزرگی در حل معضل پارکینگ خودرو در شهرها باشند. وظیفه پارکینگ های مکانیزه چیدن حداکثر خودرو ها در کمترین فضا و بدون نیاز به نیروی انسانی است.


 در کجاها می‌توان از پارکینگ های مکانیزه یا طبقاتی استفاده کرد؟

پارکینگ‌های مکانیزه دارای ویژگی جالبی هستند و این ویژگی به این صورت است که می‌توانند بر اساس مقدار فضای کاربر تغییر شکل و اندازه دهند. درواقع شرکت‌های سازنده توانایی ساخت پارکینگ‌های مکانیزه شهری ، خانگی و هتلی را در ابعاد و شکل‌های مختلف دارا هستند و همین امر هم باعث شده است که در سال‌های اخیر به محبوبیت این پارکینگ‌ها به‌شدت اضافه شود.


 هزینه ساخت پارکینگ های مکانیزه چقدر است؟

قطعاً هزینه ساخت پارکینگ های مکانیزه نسبت به ساخت یک پارکینگ طبقاتی با ساختار بتنی و ساختمانی، به‌مراتب کمتر است. درواقع شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی قطعات این پارکینگ‌ها را روی‌هم سوار کرده و آن‌ها را آماده بهره‌برداری کنید. همچنین در یک فضای باز شما می‌توانید چندین دستگاه از این پارکینگ‌ها را در کنار هم قرار داده و ماشین‌های بیشتری را سرویس دهید کنید. درنتیجه همه این موارد به‌شدت هزینه‌های ساخت و نگهداری یک پارکینگ طبقاتی را کاهش می‌دهد.


 آیا پارکینگ های مکانیزه ایمن است؟

بله تمامی مدل‌های ساخته‌شده در داخل ایران ایمن بوده و در ساختار آن‌ها از حداکثر موارد ایمنی استفاده‌شده است. درواقع شدت ایمنی این پارکینگ‌ها به نحوی بالا بوده که حتی در برخی مدل ها به راننده برای پارک ‌خودرو نیاز نیست و در در این مدل‌ها دستگاه‌ها می‌توانند به‌صورت خودکار اقدام به جانمایی خودرو کرده و عمل پارک کردن خودرو را به‌صورت خودکار انجام دهند.


آیا پارکینگ‌های مکانیزه استاندارد هستند؟

بله تمامی مدل پارکینگ‌های مکانیزه ساخته‌شده توسط شرکت ماشین سازی مبتکران دارای نشان استاندارد بوده و تمامی مواردی ایمنی در آن‌ها لحاظ شده است. در مراحل ساخت و نصب این پارکینگ‌ها نیز مهندسان و تکنسین‌های این شرکت حضورداشته و با دقت تمامی این فرایندها را زیر نظر خواهند داشت.


بهترین تولیدکننده پارکینگ مکانیزه در ایران کدام شرکت است؟

امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به تولید پارکینگ‌های مکانیزه در ایران می‌کنند بااین‌حال مجموعه ماشین سازی مبتکران با استفاده از کادری مجرب و باتجربه چندین ساله در زمینه تولید پارکینگ‌های مکانیزه و طبقاتی در ایران فعالیت می‌کند. مدل‌های ساخته‌شده و نصب‌شده این مجموعه در بیشتر شهرها و استان‌های ایران قرار دارند و همین امر نشانه دقت، تجربه و توانمندی این مجموعه در زمینه تولید پارکینگ طبقاتی در ایران است.



:: برچسب‌ها: پارکینگ طبقاتی, پارکینگ مکانیزه, پارکینگ مکانیزه طبقاتی, پارکینگ هوشمند, قیمت پارکینگ طبقاتی, قیمت پارکینگ مکانیزه, ماشین سازی مبتکران, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ضرورت استفاده از پارکینگ مکانیزه
چهار شنبه 26 خرداد 1400 ساعت 17:34 | بازدید : 206 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

چرا باید از پارکینگ های مکانیزه استفاده کنیم؟

با توجه به استفاده ی روز افزون از خودروها و بروز مشکلات فراوان در سطح جامعه  به علت نبود و یا کمبود پارکینگ های عمومی و خصوصی و همچنین بخاطر عرض کم خیابان ها و کوچه ها بدلیل وجود بافت قدیمی در بیشتر شهرهای کشور، بخصوص در کلان شهرها، تامین پارکینگ و یافتن جای پارک مناسب و ایمن به یک دغدغه و معضل برای مردم تبدیل شده است.

به همین خاطر یافتن راه حلی برای این مشکل بزرگ، به یک برنامه ریزی دقیق، درست و مهندسی شده نیازدارد.

اهمیت دیگر تامین پارکینگ برای خودروهای سطح شهر، کمک به حل مشکل ترافیک است.

بدین ترتیب علاوه بر روان شدن تردد خودروها و رفع آلودگی های جوی و صوتی، کمک شایانی به حفظ و نگهداری محیط زیست خواهد شد.

تمام افرادی که از خودرو استفاده می کنند با مشکل یافتن پارکینگ مواجه هستند.

پیدا کردن جای پارک مناسب و نزدیک در بیشتر اوقات امکان پذیر نیست.

خیلی وقت ها ناچار هستیم وسیله ی نقلیه خود را در محل نامناسبی پارک کنیم.

و با خاطری مشغول، پیگیر دیگر کارهایمان شویم.

گاهی اوقات زمان زیادی را برای یافتن پارکینگ هدر می دهیم.

که از کل وقتی که صرف انجام کار و ترددمان می کنیم بیشتر است.

با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم در یک محل شلوغ و پرتردد، گاهی بین ده تا پانزده دقیقه زمان صرف پیدا کردن جای پارک می کنیم که این زمان در شهرهای بزرگ حتی به بیست الی سی دقیقه افزایش پیدا می کند.

سوای مسائلی که مطرح شد بروز مشکلات روحی و جسمی به علت توقف در فضای آلوده ی ترافیک، معطلی و سردرگمی و … را نباید نادیده گرفت.

معضل پیدا کردن جای پارک

ساخت و ساز پارکینگ به شیوه های معمول نیازمند فضای زیاد و هزینه های سرسام آور می باشد.

فی الواقع در مراکز مهم شهری و میادین اصلی و پرتردد، قیمت زمین بسیار بالاست.

مشکل دیگر، نیافتن زمین به وسعت دلخواه در این نوع مکان ها می باشد.

بنابراین ساخت و ساز پارکینگ های طبقاتی معمولا مقرون بصرفه نیست.

راه حل

با توجه به پیشرفت روز افزون دانش وتکنولوژی و تلاش در مسیر رسیدن به ایده های جدید ساخت پارکینگ، مهندسین و طراحان شرکت ماشین سازی مبتکران، طراح و سازنده ی انواع پارکینگ های مکانیزه وارد عرصه شده اند تا با ارائه طرح های نوین و جامع، در رفع این مشکل و بهبود وضعیت ترافیک گام مفیدی بردارند.

استفاده ی حداکثری از کمترین فضا در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

بعد از محاسبات دقیق و کارشناسانی موفق به ساخت پارکینگ مکانیزه با ظرفیت های متنوع در فضایی بسیار کم به وسعت 30 متر مربع گردیدند.


مقالات دیگر

دلایل احداث پارکینگ

تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه



:: برچسب‌ها: پارکینگ مکانیزه, پارکینگ طبقاتی, پارکینگ مکانیزه طبقاتی, شرکت ماشین سازی مبتکران, پارکینگ هوشمند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0